Česká chuťovka zná své vítěze

Česká chuťovka zná své vítěze

Benešov/Praha – Prestižní soutěž o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka  i letos vyzdvihla to nejlepší, co český trh přinesl na pulty prodejen a stoly restauračních zařízení.  Ocenění výrobci převzali dnes odpoledne své ceny ve Valdštejnském paláci. Celou akci zaštítil předseda Senátu Milan Štěch.

Značku Česká chuťovka uděluje už tradičně na podzim komise nezávislých odborníků, vše s garancí Výzkumného ústavu potravinářského Praha. Nejdůležitějším kritériem jsou vysoké chuťové parametry výrobku a kvalita surovin. Svoji roli ovšem hraje i jeho design.

Dětská chuťovka a chuťové pohárky dospělých

Vedle hlavních kategorií nezapomíná komise ani na malé strávníky a ty, kteří pro ně vytvářejí pochutiny. Společně s Českou chuťovkou byli vyhlášeni i vítězové Dětské chuťovky 2014. Zcela opačnou je potom kategorie českého piva. Vzhledem k významu domácí pivní kultury a tradice výroby tohoto kvašeného moku není divu, že právě na ni padá velká pozornost odborníků i veřejnosti. Stejně jako v roce 2012 a 2013 i letos v této kategorii uspěl benešovský pivovar Ferdinand. Zatímco odborná komise v minulých letech ocenila jejich tmavý ležák a patnáctistupňový d´Este, letos si Ferdinand odnese certifikát za svůj hořký jedenáctistupňový speciál MAX.

Pivovar sází nejen na kvalitu surovin a tradiční výrobu piva, ale také na servis zákazníkovi. Pro své příznivce připravil nový upgrade služby Ferdadomu.cz, prostřednictvím které rozváží po Praze svůj sortiment. Protože služba sklidila nečekaně vysoké nadšení, připravil Ferdinand novinku v podobě její mobilní aplikace.

Více na www.pivovarferdinand.cz

Na  fotografii vlevo sládek pivovaru Jaroslav Lebeda, vpravo Ing. Petr Dařílek, majitel.

Ladislav Lojka – senior account manager

Označeno pod: , , ,

Back to top