ČEŠTÍ POTRAVINÁŘI MAJÍ MLSNÝM JAZÝČKŮM CO NABÍDNOUT

ČEŠTÍ POTRAVINÁŘI MAJÍ MLSNÝM JAZÝČKŮM CO NABÍDNOUT

Jubilejní 10. ročník soutěže o značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek Česká chuťovka 2018 a Dětská chuťovka 2018 konaný pod záštitou předsedy Senátu Milana Štěcha a ministra zemědělství Miroslava Tomana, zná své vítěze. Zástupci celkem 72 českých firem převzali na slavnostním vyhlášení výsledků 10. ročníku soutěže ve čtvrtek 11. října v Senátu ocenění za nejchutnější potraviny vyrobené v České republice. Značkou Česká chuťovka 2018 se tak může nově pyšnit 173 výrobků (o 26 víc než loni) a značkou Dětská chuťovka 2018 pak dalších 29 (o 1 víc než loni). Titulem Rytíř české chuti byl za své celoživotní mistrovství v cukrářském oboru
poctěn pan Jaroslav Nechvátal z vyhlášeného Café Charlotte v Železné Rudě. Přímo na místě ocenili Cenou novinářů přítomní zástupci médií tři potraviny, které jim zachutnaly nejvíc – Bramborové placky s náplní makovošvestkovou z pekařství Antonín Halouzka, Carpaccio od MASO UZENINY POLIČKA a Iberijskou slaninu speciál od Uzenin Beta. Cenu Harmonická potravina získal od Literárních novin Ciburger – cibulové čatní ze zachráněné zeleniny od společnosti TITBIT.

Za uplynulých 10 let se soutěž Česká chuťovka, která vznikla jako spontánní iniciativa
nezávislých potravinářských odborníků a stále si tento oceňovaný charakter udržuje, stala uznávaným majákem kvality a výtečné chuti potravin nabízených domácími výrobci. Skvělou zprávou pro české spotřebitele pak je skutečnost, jak ukázaly i výsledky letošní soutěže, že rozmanitost, ale zejména kvalita a vynikající chuťové parametry potravin ucházejících se o obě značky, s nimiž se mohou setkat i zákazníci v regálech našich obchodů, se rok od roku zvyšují a že si je opravdu z čeho vybírat. Vždyť co jiného než báječná chuť tuzemských potravin je tím nejdůležitějším kritériem, podle kterého se stále náročnější zákazník orientuje především.
Má-li totiž potravina skutečně chutnat, musí být vyrobena z kvalitních vstupních surovin a také šetrnými technologiemi při respektování specifických preferencí českého spotřebitele. Takto vyrobené potraviny pak mohou směle konkurovat i těm nejlepším zahraničním a často je svou kvalitou i chutí ještě předčí.
Kdo si chce na těchto báječných potravinách od českých výrobců pochutnat a srovnat případně své vlastní chuťové preference s verdiktem odborné i dětské poroty, nalezne seznam těch letošních, ale i v předchozích letech oceněných potravin, pyšnících se značkou ČESKÁ CHUŤOVKA nebo DĚTSKÁ CHUŤOVKA, jakož i další důležité informace, na www.ceskachutovka.cz či www.facebook.com/ceskachutovka K dispozici zájemcům je rovněž nově vytvořená Databáze vítězů České chuťovky a Dětské chuťovky www.mark-as.cz/chutovka

ČESKÁ CHUŤOVKA – ZNAČKA, KTERÁ SI NA NIC NEHRAJE
Kontakt pro média: Josef Sléha,, SYMPEX GROUP s.r.o.., sleha@sympex.cz

 

 

Označeno pod: ,

Back to top