Skupina Thomas Cook posiluje svoji obchodní značku Neckermann

Skupina Thomas Cook posiluje svoji obchodní značku Neckermann

Skupina Thomas Cook se rozhodla posílit svoji obchodní značku Neckermann. Jde o nejsilnější brand této skupiny, působící celkem v 15 zemích Evropy. Cílem je více se přiblížit zákazníkovi, orientovat se na jeho přání a potřeby. Zároveň má být značka zmodernizována, aby působila svěžím a atraktivním dojmem.

Na německém, rakouském, švýcarském, nizozemském, belgickém, maďarském, polském a samozřejmě i českém trhu tak Neckermann přijme identitu skupinového brandu SUNNY HEART. „Tento symbol srdce je sjednocujícím znakem pro celou skupinu Thomas Cook a představuje její klíčové hodnoty, kterými jsou důvěra, péče a orientace na zákazníka,“ uvádí pan Udo Wichert, CEO pro Českou republiku.

Klienti Cestovní kanceláře Neckermann tak budou v každém okamžiku své cesty – od rezervačního procesu, přes dopravu až po pobyt v destinaci – těžit z výhod, které jim přináší snadno dostupné a prověřené produkty, zastřešené právě tímto brandem.

Ve všech zemích, kde je značka Neckermann uvedena na trh, bude změna loga prezentována v souvislosti s představením nových katalogů pro letní sezónu 2016. Změny na pobočkách, v destinacích a v on-line prostředí mohou zákazníci zaznamenat již od letošního října. Další investice související se změnou značky budou dále pokračovat až do léta 2016. „Změna loga je pro nás velký posun směrem kupředu, neboť znamená orientaci na potřeby zákazníků, které jsou pro nás rozhodujícím faktorem pro výběr našich produktů“, říká Lucie Lenochová, produktová ředitelka Cestovní kanceláře Neckermann.

Pan Remo Masala, Group Head of Marketing k tomu dodává: “Pro skupinu jde o další významný krok na cestě k jednotné značce, zastřešené logem Sunny Heart, jenž je symbolem důvěry našich klientů. Investice do značky Neckermann, která i nadále zůstává nejsilnějším brandem skupiny Thomas Cook, je součástí naší strategie. Díky tomu upevníme její pozici nejoblíbenější značky, která je zárukou kvality pro naše zákazníky napříč celou kontinentální Evropou. Sjednocením loga se hlásíme k historii a úspěchům, které si tato značka vybudovala v oblasti cestovního ruchu a oprávněně se tak stane ambasadorem Sunny Heart v rámci kontinentální Evropy.“

_______________________________________________________________________________________

Skupina Thomas Cook je druhým největším tour operátorem na světě. Ročně zajistí dovolenou pro více než 23 milionů klientů. Na českém trhu nabízí Cestovní kancelář Neckermann pestré portfolio produktů, které průběžně rozšiřuje. Mezi hlavní oblasti zájmu patří zejména letecké zájezdy do Bulharska, Řecka a Turecka. Zároveň je Cestovní kancelář Neckermann specialistou na trhu dovolené s vlastní dopravou a to jak pro zimní lyžařské a wellness pobyty, tak i letní dovolenou v oblíbených přímořských destinacích i v horských oblastech. Navíc nabízí letecké eurovíkendy, které jsou vyhledávané pro svoji vysokou kvalitu služeb a specializované delegáty, dále pak zábavní parky, hotely v hlavních evropských městech a od této sezóny nově také exotické destinace.

Zuzana Davidová, Marketing Manager,

email: zuzana.davidova@ckneckermann.cz, www.ckneckermann.cz

Thomas Cook se stává exkluzivním partnerem

Club Med v České republice

Club Med, významný provozovatel celosvětové sítě luxusních hotelů rozšiřuje díky strategickému partnerství s Thomas Cook svoji působnost i na Českou republiku. Od 1.11.2015 bude Thomas Cook exkluzivně nabízet klubové hotely v síti vlastních poboček a prostřednictvím partnerských cestovních agentur.

„V České republice vidíme velký potenciál a jsme si jistí, že Thomas Cook je tím správným partnerem pro naši expanzi na tento trh,“ uvedl Ludovic Lacaud, Club Med´s Emerging Markets Business Developer.

Vyvinutá koncepce klubové dovolené je světovým lídrem v aktivních pobytech all inclusive charakteru. Klientům nabízí unikátní dovolenou v luxusním, přátelském a multikulturním prostředí. Club Med působí na trhu od roku 1950 a v současné době provozuje celkem 62 hotelových komplexů (tzv. village neboli vesniček), z nichž dvě třetiny nesou prémiové označení 4T a 5T. Skupina Club Med má pobočky ve 26 zemích na 4 kontinentech. Zaměstnává 13 000 profesionálů z více než 100 různých národností, což klientům nabízí komunikaci ve 30 jazycích.

Nabídka Club Med 2 dále zahrnuje také okružní plavby na pěti stožárových plachetnicích. Ve spolupráci s Cirque du Soleil nabízí tento koncept jedinečný zážitek z vystoupení světových akrobatů a umělců. Rezorty jsou ideálním místem pro rodiny, páry, jednotlivce, skupiny i firmy. Kromě dovolené u moře v nejkrásnějších evropských letoviscích i exotických destinacích Club Med nabízí také pobyty v lyžařských střediscích, které v ceně zahrnují skipasy a možnost zapůjčení nejnovější lyžařské výbavy.

„Club Med představuje koncept, který je na českém trhu nový, a proto bude tím správným doplňkem naší nabídky. Víme, že stále více klientů vyhledává dovolenou se sportovním zaměřením a animačními programy. V Club Med vesničkách naleznou kvalitní sportoviště, profesionální vybavení, odborně vedené kurzy a to je skutečně unikátní nabídka,“ říká Els Roosen, distribuční ředitelka Cestovní kanceláře Neckermann.

„Přátelství, radost ze života, blízkost k přírodě, spontánnost, krása a svět bez hranic.“ Tato slova před více než půl stoletím vytvořila unikátní recept pro dovolenou Club Med.

Kontakt:

Alexandra BELINGEROVÁ

Sales Manager

E-mail: alexandra.belingerova@thomascook.cz

 

Označeno pod:

Back to top