C&A umocní zážitek z nakupování díky největší vlajkové prodejně ve střední a východní Evropě

C&A umocní zážitek z nakupování díky největší vlajkové prodejně ve střední a východní Evropě
Na prestižní pražské adrese se otevřel nový designový koncept obchodu
Praha, 10. dubna 2014 – Značka C&A 10. dubna 2014 slavnostně otevřela brány své nové vlajkové prodejny na exkluzivní adrese na pražském Václavském náměstí. Nový obchod nabízí neopakovatelný zážitek z nakupování na čtyřech podlažích o celkové ploše 4 367 m2 a stává se největší prodejnou značky C&A ve střední a východní Evropě. Celý koncept koresponduje s dlouhodobým propracovaným plánem na rozvoj značky v nadcházejících letech.
Další rozvoj C&A v České republice v roce 2014
Od svého vstupu na český trh před patnácti lety, kdy C&A otevřelo první obchod na Václavském náměstí 33 v Praze, společnost každý rok zvětšuje svůj podíl na trhu i obchodní prostory. Díky tomu se v roce 2007 stalo C&A jedničkou na českém trhu.
Plány na rozšiřování pokračují i v roce 2014 a začínají právě odhalením nové vlajkové prodejny Diamant na Václavském náměstí, kde se představuje nový a inovativní nákupní koncept. Diamant se stal již 13. obchodem C&A v Praze a celkově 41. v České republice. Obchody C&A se nachází v každém větším českém městě.
Kromě nové vlajkové prodejny a dvou obchodů, otevřených ve Štěrboholech (Europark) v roce 2012 a v Praze Bohnicích (OC Krakov) v roce 2013, rozvíjí C&A svou značku renovací stávajících prodejen. Celkem 7 z 13 pražských poboček čeká do konce roku 2014 proměna v souladu s novou identitou C&A. Obchody na Smíchově a Černém mostě prošly proměnou již v roce 2013, zbývající dva pražské obchody získaly novou vizuální identitu v prvních měsících tohoto roku. Proměna prvního C&A na Václavském náměstí 33 proběhla v únoru 2014, zatímco C&A v pražském Palladiu byla plně zrenovována ještě před otevřením nové vlajkové prodejny.
Pražský Diamant a nový zážitek z nakupování v C&A
Nová pražská vlajková prodejna Diamant Praha se nachází v samotném srdci Prahy na Václavském náměstí a disponuje 4 367 m2 prodejního prostoru na čtyřech patrech. Koncept prodejny kombinuje různá témata v kreativním a designově unikátním pojetí tak, aby zákazníkům přinesl nevšední zážitek z nákupu. Od jízdních kol sloužících jako stojany na oblečení přes trendy převlékací kabinky až po unikátně řešené osvětlení – celý design interiéru kreativně naplňuje příslib značky: „Inspirováno životem.“
Designové téma prodejny se inspirovalo každodenním životem, městskou hromadnou dopravou a ikonickou pražskou tramvají. Jednotlivé designové prvky jsou zasazené do poutavých instalací na nejfrekventovanějších místech obchodu, jako je vchod, pokladny nebo zdi ueskalátorů.
„C&A je jednou z prvních značek, které demokratizovaly módu. Byla založena v roce 1841 a díky inovativnímu přístupu nabídla kvalitní konfekční módu za přijatelnou cenu. C&A Diamant Praha reflektuje tento princip a naše přesvědčení, že každý má právo vypadat a cítit se dobře každý den,” vysvětluje Eva Ziegler, Brand and Marketing Director C&A Europe.
Nejnovější sezónní kolekce C&A v sobě skrývá celou paletu svěžích trendů pro každou mladou ženu, která sleduje módu. Diamant spolu s prodejnou v Palladiu jsou jedinými obchody C&A ve střední a východní Evropě, které zasvětily celé jedno patro nejvíce módní značce C&A Clockhouse, a podtrhují tak mladistvou módu novým a moderním designem.
Marketing a reklama pro pražský Diamant
Oděvní značka C&A naplánovala pro otevření nového pražského obchodu Diamant největší reklamní kampaň v České republice ve své historii. Kampaň byla zahájena již v únoru a potrvá až do konce dubna 2014. Povědomí o obchodě podporují OOH reklama, promoce v rádiích, tištěná i online reklama, PR a také podpora vmístě prodeje. Hlavni vizuál kampaně vytvořil C&A in-house tým.
Grandióznímu otevření předcházela kreativní teasingová kampaň s pop-up stylingovou zastávkou, která nový koncept přiblížila zákazníkům a poskytla jim příležitost projít proměnou pod taktovkou zkušených vizážistů. Pop-up zastávku také doplnil promo tým, který po Praze rozdával informační materiály.
Evropská expanze a otevření čtyř klíčových vlajkových obchodů
Obchod Diamant Praha se zařadil k dalším klíčovým milníkům C&A v plánech na rozvoj značky. Koncept pražského Diamantu je pro východní a střední Evropu unikátní – podobný lze nalézt pouze v Düsseldorfu, Paříži nebo Madridu: prodejna na Schadowstraße v Düsseldorfu o rozloze 10 000 m2 byla otevřena v září minulého roku, v říjnu následoval obchod o rozloze 1 600 m2 na rušné madridské nákupní ulici Gran Via a v listopadu přišla na řadu Paříž s vlajkovou prodejnou o rozloze 5 000 m2 v ulici Boulevard de la Madeleine.
C&A Europe
S více než 1 575 obchody ve 21 evropských zemích a více než 37 500 zaměstnanci je C&A Europe jedním z předních módních maloobchodních řetězců v Evropě. C&A Evropa patří společnosti COFRA Holding AG.
KONTAKT PRO MÉDIA:
AMI Communications
Hana Kovaříková
Tel.:+ 420 602 698 854
Email: Hana.kovarikova@amic.cz
C&A Prague
Mgr. Veronika Kovaříková (PR a marketing manager)
Tel.: + 420 777 785 056
Email: Veronika.kovarikova@canda.com